ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

نگارستان

بهترین زمان مصرف میوه

بهترین زمان مصرف میوه

مصرف میوه یکی از اصولی ترین توصیه های پزشکی جهت حفظ و تداوم سلامتی است که به دلیل دارا بودن انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها، اولویت اول حوزه پزشکی و سلامت محسوب میشود. با اینحال مشکلی که باقی می ماند زمان مناسب مصرف میوه ها جهت بهرمندی از حداکثر خواص و ویژگی های درمانی آن است.

اگر میوه‌ها را بعد از خوردن غذا میل کنید، نقش مهمی در مسموم کردن سیستم بدنتان خواهند داشت، در این حالت بدنتان با مقدار زیادی انرژی روبرو می‌شود که این انرژی به جای مفید بودن باعث از دست دادن وزن و کاهش قدرت برای انجام دیگر فعالیت‌های زندگی می‌شود.

برای مثال درنظر بگیرید که دو تکه نان و یک تکه میوه خورده‌اید، تکه میوه آماده است که مستقیما وارد معده‌تان و سپس روده‌تان شود اما به دلیل آن دو تکه نان، از ورود سریع آن به معده جلوگیری می‌شود در این بین همه غذا فاسد شده، تخمیر می‌شود و به اسید تبدیل می‌شود و به محض اینکه درون معده، میوه با غذا و آنزیم‌های گوارشی تماس پیدا می‌کند، همه حجم غذا شروع به ازبین رفتن و فاسد شدن می‌کند.

پس لطفا میوه را زمانی مصرف کنید که معده تان خالی است و یا قبل از خوردن غذا باشد. سفیدی مو، تاس شدن، عصبانیت و گودی‌های سیاه زیر چشم، همه‌شان اتفاق نخواهند افتاد اگر با معده خالی میوه میل کنید.