ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

نگارستان

بازی فکری تختـه نرد برای کامپیوتر

بازی فکری تختـه نرد Backgammon Classic

بازی فکری تختـه نرد برای کامپیوتر

تخته نرد یکی از بازی های محبوب و مهیج و در عین حال، خیلی آسان و سریع است که در ردیف یکی از بازیهای فکری سطح بالا در جهان شناخته میشود. برخی متصورند که چون بازی تخته، بر اساس تاس انجام میشود یک بازی شانسی و تصادفی است. اما تخته نرد، بازی ای است که در آن هم شانس و هم محاسبات شما دخالت دارد و همچنین شما باید بتوانید یک تاکتیک کلی را برای انجام بازی، در ذهنتان تصور کنید و بر اساس آن، مهره هایتان را به حرکت دربیاورید. تیزهوشی، مهارت و استفاده بهتر از تاس، حرف اول را در این بازی میزند.

تخته نرد یکی از قدیمی‌ترین بازی‌هایی بوده که نسل‌های قبل آشنایی بسیاری با آن دارند. این برنامه در حقیقت شبیه‌سازی این بازی پرطرفدار در یک محیط گرافیکی پیشرفته و زیبا بوده که در آن بیشتر عملیات و حرکت‌ها را با صفحه کلید و ماوس انجام می‌شود. این بازی در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته طراحی شده که به شما امکان افزایش مهارت‌هایتان را می‌دهد. امکان انتخاب تخته و مهره‌های متفاوت، تاس ریختن به صورت کاملاً تصادفی، محیط گرافیکی سه‌بعدی، امکان انتخاب 8 نوع مختلف از ترکیبات مهره‌ها با رنگ‌ها و شکل‌‌های متفاوت، جلوه‌های صوتی زیبا و راهنمای کاربر در حرکت دادن مهره‌ها از ویژگی‌های این بازی جذاب می‌باشد.

از اینرو، پایگاه فرهنگی و آموزشی نگارستان بر اساس رسالت خود، این بازی فکری زیبا و کارآمد را با نام Backgammon Classic، تقدیم می نماید با این امید که مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

دانلود:   Backgammon Classic Pro 1.04    

حجم فایل:   9.6MB