ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

نگارستان

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی

 مشاوره حقوقی

سوالات و پاسخهایی که در ذیل میخوانید مربوط به یک مشاوره حقوقی در باب ازدواج و طلاق می باشد که به واسطه شایع بودن این معضل در جامعه،شایسته است که همگان با دقت در آن و در صورتی که به چنین مشکلی برخوردید که البته می خورید،تعدادی از سوالات خود را رایگان پاسخ گرفته باشید.

 

 با توجه به اينکه يکي از دلائل اثبات دعوي،اقرار است آيا بنده ميتوانم با استناد به اقرار شفاهي شوهرم مبني بر اينکه خر بوده که به خواستگاري من آمده او را تحويل باغ وحش بدهم؟

 بله که مي توانيد،اتفاقا مسئولين باغ وحش هم از اينگونه خرها که بصورت داوطلبانه غذاي شيرها و کروکوديل ها ميشوند به شدت استقبال مي کنند.

 

با توجه به اينکه مهريه همسر من حدود 500 ميليون تومان است ولي ديه او فکر کنم يه 90 ميليوني باشد لذا به نظر شما بهتر نيست که به جاي پرداخت مهريه اش با خودرو از روي او رد شوم و سپس ديه اش را بپردازم؟

مسلم است که بهتر مي باشد فقط نبايد فراموش کنيد که گاهي عزرائيل هم از پس برخي زنان بر نمي آيد پس به نفعتان است پس از رد شدن از روي همسرتان، مجددا دنده عقب گرفته و چندبار رفت و برگشت از رويش رد شويد و جهت محکم کاري چندتا دستي و تيکاف هم روي جسدش بکشيد سپس با اورژانس تماس بگيريد.

 

يک ساعت پيش، عاقد از طريق اينترنت و چت روم، در حال جاري کردن صيغه عقد دائم من و پسر مورد علاقه ام که در شهر ديگري زندگي مي کند بود که درست در لحظه اي که من مي خواستم جواب بله را بدهم بواسطه خرابي خطوط، Disconnect    شدم حالا تکليف صيغه نيمه کاره ما چيست؟

شما فقط بايد برويد و دعا کنيد که در فاصله ديس کانکت شدن تا کانکت مجددتان، هيچ دختري از دخترانيکه در add list ياهوي پسر مورد علاقه تان حضور دارند، on نشده و pm حاوي لفظ بله براي او نفرستند وگرنه عجالتا بايد باز هم سال ها صبر کنيد تا شايد دوباره تقي به توقي بخورد و يکنفر حاضر به ازدواج اينترنتي و آنلاين با شما گردد.

 

به موجب ماده 179 قانون مدني، شکار کردن موجب تملک است پس چرا آقاي قاضي، پسران پولداري که توسط من شکار شده اند را به تملک من در نمي آورد؟

پاسخ: مقصود از شکار، استفاده از تير مخصوص کمان يا تير اسلحه مي باشد و استفاده از سلاح چشم و تير نگاه جهت شکار شامل اين ماده نمي شود مضافا اينکه شکار شامل حيواني مي شود که ذاتا حيوان است نه انساني که با ديدن چشم و ابروي شما خر شده است.

 

دختري هستم 25 ساله ؛ بمدت 6 ماه به عقد پسري درآمدم که بعدا فهميدم من را فقط بخاطر ثروت ميلياردي پدرم مي خواسته و بهمين دليل هم از او جدا شدم  حالا مي خواستم ببينم تکليف هداياي ميليوني که در دوران عقد براي او خريدم چيست ؟

بدليل حساسيت پرونده ، آدرس مي دهم که حضورا به دفترم مراجعه فرماييد تا در خصوص اموال ميلياردي و هداياي ميليوني و ازدواج و آينده مان بطور خصوصي گفتمان نماييم.

 

نگاره ها