ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

نگارستان

کنترل و درمان فشار خون

کنترل و درمان فشار خون

کنترل و درمان فشار خون

فشار خون یکی از بیماری های رایج در بین انسانهاست که تعداد هشداردهنده مرگ و میر سالانه ناشی از آن در جهان، توجیه کننده نام کشنده‌ بی‌سر و صدا است که این بیماری به آن معروف شده است. زیرا فشار خون بالا تا مراحل‌ انتهایی‌، اغلب هیچ‌ علامت ظاهری ندارد و مهم‌ترین پیامدهای آن، حمله قلبی، سکته مغزی و در کنار آن نارسایی کلیوی است. اگر بخواهیم یک تعریف ساده از فشار خون بیان کنیم، فشار خون عبارت‌ است‌ از افزایش‌ فشار وارده‌ از جریان‌ خون به‌ دیواره‌ رگ‌های‌ خونی که در اثر گرفتگی عروق قلبی و رگها، ‌رژیم‌های نادرست غذایی، مصرف زیاد غذاهای چرب و پرنمک، بی‌تحرکی و زندگی ماشینی بوجود می آید. اگرچه فشار خون‌ بطور طبیعی‌ در اثر استرس و فعالیت بدنی بالا می‌رود، اما فردی‌ که‌ دچار بیماری‌ فشار خون‌ بالا است‌، به‌ هنگام‌ استراحت‌ نیز فشار خونش‌ بالاتر از حد طبیعی‌ است. با عنایت به عوارض خطرناک ناشی از فشار خون مانند حمله قلبی، سکته مغزی و نارسایی کلیوی، لازم است به هر وسیله ممکن این بیماری مهار شود. اما از آنجا که داروهای گیاهی، در کنارتاثیرات شگرف در درمان بیماری ها، آثار سوء قابل توجهی را هم به انسان تحمیل نمی کنند، پایگاه آموزشی نگارستان در راستای رسالت آموزشی خویش، یکی از داروهای اعجاب انگیز گیاهی در زمینه کنترل و درمان فشار خون و گرفتگی رگها، تقدیم می نماید با این امید که قدمی هر چند کوچک در جهت کمک به ابتلایان پرشمار این بیماری برداشته باشیم.

اگر دچار گرفتگی در رگهای بدن ، بخصوص عروق قلب شده اید و از فشار خون بالا رنج می برید یا چربی خونتان در سطح خطرناکی است، با تهیه عصاره شگفت انگیز سیر و لیموترش و مصرف روزانه نصف استکان از این شربت، تغییراتی اساسی در سمت و سوی بیماری مهلک خود بوجود خواهید آورد.

طرز تهیه  

تعداد 30 حبه سیر را پوست گرفته و آنرا به همراه 5 عدد لیموترش متوسط همراه با پوست که قبلاً هسته های آن را در آورده اید در همزن برقی بریزید و آنرا کاملا له کنید. سپس یک لیتر آب، چهار قاشق غذاخوری عسل و یک فنجان عرق نعناع به آن بیفزایید و کمی بجوشانید (فقط و فقط، یکبار جوش ضعیف بخورد). پس از سرد شدن، آنرا از صافی رد نموده و عصاره صاف شده را داخل یک شیشه ریخته و در یخچال نگهداری کنید. باید در نظر داشته باشید که با نوشیدن ترکیب فوق، هرگز بوی نامطلوب سیر را حس نخواهید کرد و ضمناً برای کسانی که طبع سرد داشته و یا اینکه از خوردن ترشیجات مثل لیموترش، افت فشارخون پیدا می کنند بایستی از تعداد لیموترش کمتری استفاده نمایند.

طریقه مصرف

روزانه نصف استکان معادل 30 سی سی از این مایع را بعد از هر غذای اصلی میل فرمایید . پس از سپری شدن سه هفته از مصرف مداوم این عصاره طبیعی، احساس جوانی و شادابی را در سراسر وجودتان حس خواهید کرد و بدین ترتیب تمامی گرفتگی های عروق بدن و سایر عوارض ناشی از آن آن به حالت عادی خود باز خواهد گشت. به یاد داشته باشید که پس از مصرف یک دوره سه هفته ای از عصاره پیشنهادی فوق، بایستی هشت روز از خوردن آن امتناع کرده و سپس دومین دوره مصرف سه هفته ای را به همان شکل قبلی اجرا کنید. لازم به ذکر است که این دوره درمان سه هفته ای ارزان، موثر و بی ضرر را می بایست در اواخر هر فصل مجدداً تکرار کنید.

خواص درمانی شربت

نیروهای شفابخش سیر و لیموترش، کاملاً خواص خود را پس از مصرف این مایع، به شما نشان خواهند داد. افرادی که مبتلا به کلسترول بد (LDL بالا) بوده و رگهای آنها گرفتگی دارد یا فشارخون داشته و یا اینکه مشکل چربی خون دارند می توانند از این به بعد، شبها بدون پریشانی خاطر، خواب راحت و آسوده ای داشته باشند و به فعالیت های بدنی و ورزش پرداخته، زیرا انسداد رگهای آنها دیگر از بین رفته است.

در آخر توصیه می نمائیم برای اینکه نتیجه مطلوب بگیرید  باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. یعنی غذاهای سرد و خشک افراطی(سوداساز) مانند گوشت گاو، ماکارونی، فست فود، آب یخ، چای زیاد و پررنگ، بادنجان، نوشابه، دوغ و ماست زیاد، روغن های نباتی متداول، موز، میوه غیرفصل، مواد غذایی نگهدارنده دار، خوردن میوه یا آب همراه غذای سرخ کردنی زیاد را حذف نمائید و در عوض از این عصاره شفابخش استفاده کنید.